Церковный календарь

случайная икона

Патриарх Никон страница - 64

Маф 8 Слышавъ же Иисус, яко Иоаннъ преданъ бысть, отъиде въ Галилею, оставль Назаретъ.

Маф 10 Блажени есте, егда поносят вамъ и изжденутъ вы, и рекутъ всякъ золъ глаголъ на вы, лжуще Мене ради. И помале. Тако бо изгнаша пророки, иже3 прежде васъ .

Маф 35 И иже не прииметъ васъ, ниже послушаетъ словесъ вашихъ, изходяще из дому или из града того, оттрясите прахъ ногь вашихъ. И прочее.

Лук 14 Исполнишася вси ярости въ сонмищи, слышавший сия и воставше, изгнаша Его вонъ из града и ведоша Его до верху горы, на ней же градъ ихъ созданъ бяше, да быша Его низринули. Онъ же,

л. 73 прошей посреде ихъ, идяше.

Маф 37 Егда убо гонят васъ во граде семъ, бегаите во другии градъ. Далее в НП 25 следует во сне.

Не указана ссылка, как и в НП 25, см.: Маф 1, 4.

Не указана ссылка; см.: Маф 5, 10, так в НП 25.

Маф 47 Фарисее же совестъ приемше изыдоша, како да Его погубятъ. Иисус же разуму отлучися оттуду От дне убо оного совещашася убити Его. Иисус же не к тому со дерзновениемъ хождаше во июдеохъ .

И прекпонь колени, моляшеся глаголя: 0тче, аще есть воля да мимо идет чаша сия, обаче не Моя воля, но Твоя да будетъ .

Иоан 8 Ведыи же Иисус, изыде со ученики Своими на онъ полъ потока Кедрска, идеже бе вертоградъ, в онъ же вниде Самъ и ученицы Его .

1 Коронф Напасть васъ не приятъ, pa3Bt человеческа, веренъ же Богъ, иже не оставить васъ искуситися паче еже можете, но сотворить со искушениемъ зводство, еже мощи вамъ претерпети.

Деян17 Савлъ же оскоръбляше церковь, по домохъ въходя и влача мужи и жены, предаяше въ темницу. Они же убо разсеявшеся.

Деян 22 Уведанъ же бысть Савлу советъ ихъ; стрежаху же врата день и нощь, яко да того убиютъ; поемше же284, ученицы нощию свесиша по стене в нощноцы .

1 Коринф Бог и 0тецъ Господа нашего Иисуса 194 Христа весть сыи благословен во веки, яко не лжу. Въ Дамасце языческии князь Арефы царя стрежаше Дамаскъ градъ, яти мя хотя; и оконцем е кошницы свешенъ быхъ по Cтене и избегохъ oт руку его.

Деян 29 Во оно же время возложи Иродъ руце озлобив некия, иже от церкве. Уби же Якова', брата Иоаннова мечемъ. И виде яко годе бысть июдеом приложи яти и Петра, беху же дние опресночни Его же и емъ, въсади въ темницу, предавъ четыремъ четверицам воиномъ стрещи его.

Деян 22 и помале. Помаавъ же имъ рукою молчати сказа имъ, како Господь его изведе ис темницы рече же: возвестити Иякову и братиямъ сия. И изъшедъ, иде во ино место; бывшу же дни бе молва немала в воинехъ, что убо Петру бысть. Иродъ же, поискавъ его и не обретъ, и истяза стражи повеле отвести ихъ. Изшедъ от Июдея, въ Кесарии живяше .

Деян 38 Видевше же господие ея яко изыде надежде Л.74 делания ихъ, поемше Павла и Силу, привлекоша на торгъ ко княземъ. И ведше ихъ къ воеводам реша: сии человецы возмущаютъ нашъ град июдее суще и завеавають обычая, яже не достотъ намъ приимати, ни творити римляномъ сущем И снидеся народъ на нихъ, и воеводы растерзавше имъ ризы, веляху палицами ихъ бити. Многи же давше имъ раны, всадиша въ темницу.

1 Так в рукп.; Иякова - в НП 25. Так в рукп.; помаамъ - в НП 25. В Кесарию - в НП 25. Не указана ссылка, см.: Дьян 12, 30. В рукп. повтор имъ.

И помале. И убояшася слышавшее, яко римлянина еста; и приведше, умолиша ихъ изведше мо-ляху изьити из града. И изшедше ис темницы приидоша к Лидии и видевше братию, утешиша1 ихъ изыдоша .

Вамъ бе нужда глаголати слово Божие, но понеже отреваете е[го] и не достоини сами себе творите в%чныя жизни, се обращаемся во языкк Сице заповеда нам Госпо)дь.

Деян 33 И воздвигоша гонение велие на Павла и Варна ву, и изгнаша ихъ от пределъ своих. Они же оттрясше прахъ от ногъ своихъ на нихъ, приидоша во Иконию.

И яко же снидоста от Македония Сила же Тимофеи, тужаше духомъ Павелъ, свидетелству: июдеомъ Христа Иисуса, противящимжеся им' и хулящимъ; оттрясъ ризы своя, рече к нимг кровь ваша на главахъ вашихъ. Чисть азг отныне иду во языки . И прочая.

Тим 2875 Аще кто инако учитъ и не приходятъ ко здравымъ словесемъ Господа нашего Иисус; Христа и еже по благочестию и ученм разгорде ничесо же сведыи, но болезнь о взыска ниихъ и словопрениихъ. От нихъ же бываетъ за висть, рвение, хула, мнения лукава, прихождени: растленныхъ человекъ умомъ и отчюжденныхъ от истины, мнящихъ приобретение бьт благочестие. Отступай от таковыхъ.

Тим 295 Въ последняя дни настанутъ времена люта. Будуть человецы самолюбцы, сребролюбцы, ве личави, горди, хулницы, родителем непокоривии неблагодатни, непрепобобни, нелюбиви, свад ливи, диаволи, невоздержливи.

В НП 25: л. 329об. - утеша. Не указана ссылка; см.:Деян 12, 30, так и в НП 25. Неясен начерк буквы: и или а.

Не указана ссылка; см.: Деян 18, 40.Так в рукп. и в НП 25, см.: 1 Тим 6, 287.Так в рукп. и в НП 25, см.: 2 Тим, 3, 295.

Л.75 имуще образъ благочестия, силы же его отметающеся, сихъ отвращайся.

Толкование. От буести и горести возбраняюще, Святии отцы повелеша епископомъ въ реченное время во инехъ епископияхъ пребывати. Аще же некии епископъ исповедания ради чистыя нашея веры или понеже бепоборникъ истину рекше, противяся властелемъ, не творящим истины, и того ради от своего града изгнанъ бывъ и во другии градъ приидетъ, не воз-бранится ту пребывати ему, дондеже обрести возможетъ и пременение бывшаго на немъ досаждения .

Къ симъ же, егда твое благородие с нами в добромъ совете и любви бысть, и намъ некогда ненависти ради людъскои, писавшемъ к тебе, великому государю, яко невозможно предстателствовати во Святеи велицеи церкви. Каковъ же бе тогда твои, великаго государя, ответь и написание, еже имут некия тайная места некоторы Святыя церкви, его же никто же весть развое насъ самехъ. Образъ же написанию посемъ положимъ. Ты же смотри, благочестивеишии царю, не имать ли что от таковыхъ твоихъ грамотъ приити на тя, или не будетъ ли въ судъ пред Богомъ и хотящемъ двигнути тобою въселенский Соборъ. Сия вся разсмотри благочестиве.


« Предыдущая Оглавление Следующая »